DET ÄR JU FREDAG!

2012-03-02 ? 20:17:49
Hej!
Jag har nyss kommit hem från skolan och är jättepositiv till kvällen :)
Kände mig lite lat och tog bussen en hållplats för att få kortare bit att gå sen. Träffade Thomas på bussenn. Riktigt längesedan vi sågs så det var jättekul.
Thomas frågade mig vad jag skulle göra ikväll.
"Jag ska plugga bara typ"
Jaha, ska du fortsätta plugga hemma? frågade han
Jag tänkte det är väl inte så konstigt, och först när vi hade skiljts åt insåg jag att det är ju fredag idag!
.
När jag nästan var hemma träffade jag mammas särbo, som sa att mamma var inne i affären för att köpa godis och att det skulle åka hem till honom sen.
Ja det är ju fredag, blev jag åter igen påmind om!
Jag kunde inte hjälpa att själv bli sugen på fredagsmys så jag gick in i affären jag med och plockade på mig lite gott.
Fan va nice det ska bli!
Jag ska sätta mig och plugga en stund nu och sen ska jag mysa järnet!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: