YESTERDAY

2012-01-22 ? 12:16:44
Har precis sagt hejdå till Erika i dörren. Hon sov här inatt, det är gött att bo i stan liksom.
Jag har ont i hela kroppen typ haha. I ryggen pga sträckningen+muskelknuten. Och i låret pga att Erika ramlade på mig när vagnen startade hastigt igår, så vi ramlade på trappan i vagnen. Det var inte pga alkoholen, utan balansen och satan vad kändes.
.
Morgonen har varit ganska soft. Jag vaknade alldeles för tidigt såklart men är ändå inte trött. När Erika också hade vaknat satte jag mig i sängen och spelade gitarr :)
Det blev ganska sent igår.
Haha hur ser vi ut egentligen.
Tack Erika för en rolig kväll!
Nu ska jag sätta mig och plugga.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: