CATCH YOUR DREAMS

2012-01-04 ? 10:22:00
Så jag har tänkt på det här med att inte vilja misslyckas, att vilja vara respekterad, att våga saker och att ta tag i saker.
Rädslor och mål.
Det är så vanligt att ha mål och drömmar som man inte genomför. Det har jag också och jag är så trött på det. Därför har jag bestämt mig för att ta tag i dessa saker i år!
Jag funderar dock på varför folk inte tar tag i sina drömmar.
Är det lathet? Det tror inte jag.
Är det rädsla? Ja kanske
Över vad? Det varierar nog. Det kanske handlar om att hitta sin rädsla. Jag kan tänka mig att många känner en rädsla över att de tvekar på om de är tillräckligt bra på den sak de vill göra. Så kan jag känna ibland. Men samtidigt är det ju egentligen ingen som kan säga vad som är bra eller inte.
Mycket handlar nog om att tro på sig själv. Tro på att man kan genomföra det man vill. Man borde inte tänka så mycket på att misslyckas, eftersom det är bättre att försöka och misslyckas än att inte försöka alls.
Försöker man har man tagit ett stort steg framåt.
Dags att fundera på vad som hindrar, varför och sedan vända det till att starta och försöka!
//Idabod
Kommentarer
Amanda - FOTO

Sv; Jo, jag har gjort allt det ytliga själv om man säger så. Header, bakrund, skugga runt bloggen osv. Men själva grunden t.ex utseéndet på datum och tid då inläggen är publicerade och sånt är gjort av Moa! (novalas.se).

Allt började med att jag vann en design av henne! :)



Ha det fint!

2012-01-04 @ 11:08:31
URL: http://amandaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: