SPINNS

2012-01-10 ? 20:23:06
Hej igen!
Nu har Daniel åkt och jag börjar må sämre igen. Det är underligt hur mycket en person kan påverka ens humör genom att bara vara där. Jag mådde kasst och tog en Treo precis innan han kom. Han hjälpte mig att städa undan kastrullen som bränts och även resten av köket. Sen lagade vi mat ihop.
Tack för att du får mig på så bra humör!
Vi tittade igenom alla fina bilder jag tagit i Edinburgh och åt glass med blåbär
Mysigt och alldeles lagom lugn för mig. Har snurrat mycket i huvudet idag, inte roligt.
Vi avslutade med en promenad och sen skiljdes vi åt.
Och nu börjar jag må sämre igen haha. Iofs så är det kväll också och man mår ju alltid som sämst varje morgon och kväll.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: