HOS PAPPA

2012-01-15 ? 14:47:16
Hejhej!
Jag har nyss kommit hem från en tur till IKEA med pappa. Jag körde - så himla gött, det var ett tag sedan sist.
Älskar att vakna upp hemma hos pappa (Har nog sagt det förr).
Allt är så himla fräscht och jag älskar mitt rum. Man får en så himla bra start på dagen.
Dessutom kommer man ner till detta:

Fransk omelett, rostat bröd, egengjord marmelad, kaffe från espressomaskinen och ett glad juice.
Omnomnom.
Vi åkte till IKEA både jag och pappa. Jättekul eftersom vi inte gör saker bara vi två lika ofta längre. Det gjorde vi alltid förr. Jag älskar min pappa.
Kom hem med en golvlampa och sängben. Ska hem till mamma sen och fixa i rummet där.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: