BLUE

2012-01-22 ? 23:31:54
Asså, jag har så ont i min rygg verkligen. Åh va det suger..
Trots Daniels ord hade jag tänkt gymma imorgon ändå, men nu vet jag inte. Känns inte bra det här.
.
Jag spenderade kvällen först med att städa garderoben. Nu har Daniels kläder fått hamna i en egen liten låda och jag har stoppat ner alla bikinis i en necessär som hamnat långt in. De behövs ju tyvärr inte än på ett tag.
Efter garderobsstädningen (Då jag för övrigt ännu en gång konstaterade att jag har väldigt mycket kläder) satte jag mig framför tvn med min mor. Det är ett soft sätt att spendera en söndag på.
Trots mängden kläder vill man fan alltid ha nytt. Just nu vill jag ha den här:
Bildkälla
.
Daniel var hos mig idag på eftermiddagen/kvällen. Det är riktigt gött att ha en privatlärare i matten känner jag, haha. Nu gäller det att ligga i fram till fredag så ska väl detta gå bra!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: