IKVÄLL

2012-01-04 ? 19:36:00
Sitter hemma hos pappa och bara tar det lugnt. Tänker på mitt nya projekt och kikar runt på weheartit.
Jag är sugen på att köpa en snygg kalender att planera projektet i, tror det kan behövas. Åh så taggad! :)
Av någon anledning blir jag lite extra inspirerad när jag är hemma hos pappa. Kanske för att huset är så fräscht och fint, jag vet inte.
.
Ikväll ska jag och Daniel skriva ut våra flygbiljetter och fixa allt sånt där. Det ska bli skönt att komma iväg lite. När man väl är borta finns det liksom ingen att stressa över, för det finns ingenting man kan påverka därifrån. Man lämnar liksom stressen hemma i Sverige. Jag är som tur var dessutom inte direkt stressad nu heller :)

Bild från julafton.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: