SITTNING I GASQUEN

2011-09-01 ? 09:50:00
Igår var det Battle of the bands-sittning i Gasquen.
Några av soss som deltog i Battle of the bands.
Jag står längst till vänster och tillhörde Reggae-bandet. (INgen fick välja sitt tema, utan på biljetten man köpte stod det ett av de 7? teman som fanns.
Jag som nyligen fått min nollbricka riven och inte kunde delta på nollbrickstillverkningen fick en otroligt speciell lånebricka:
Badrumsmatta också kallad..
Några medlemmar från olika band. Gillar Marcus som Paul Stanley haha.
Sofia var söt som hip hopare. Philip var rätt grym på att nynna tror jag och Jesper bjöd mycket på sig själv som vanligt.
Hela sittningen var uppbyggd som en livesändning med jury och reklampauser. Och sen var alla 0an olika bandmedlemmar som fick gå upp och utföra olika musikaliska akter som ex. näsflöjt, luftgitarr och nynna..
Sen blev det mellanfest innan Gasquen:
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: