IGÅRRR

2011-09-29 ? 15:09:22
Hej igen!
Tänkte ägna inlägget till att skriva lite om vad jag gjorde igår:
Jag vaknade upp i Torslanda och var inte lika duktig med alla morgonrutiner som senast. Planen var att vara i skolan 09.00, men jag kom fram 09.30. Det spelade egentligen ingen roll, för första föreläsningen var inte förrän 13.15.
Satte mig i A-fiket tillsammans med Jenny och jobbade på teknologiuppgiften.
Sen kom det fler och joinade oss.
Lite smått kul, men jobbigt..
Söta Frida hade bakat kakor :)
.
Lämnade mina flitiga klasskamrater och tog mig till Rosa Pantern för att möta upp Erika och Mikaela.
Egentligen skulle bara jag och Mikaela tagit en mattepluggsreuinon i form av en lunch på Rosa Pantern, eftersom vi alltid satt där och pluggade matte när vi gick på Schillerska. Men Erika ville också haka, så att vi kunde planera Stockholm! :)
God mat, trevligt sällskap. Får alltid höra massa sjuka historier haha.
Stockholm kommer dessutom blir av ganska snart antagligen :)
.
Gick på stan efter sista föreläsningen. Provade massor, men köpte endast den här:
Älskar det! Kommer bli jättefint på sommaren nästa år också, till jeansshorts :)
.
En stund efter att jag kommit hem kom Daniel och så lagade vi en god pasta ihop.
Tog även en tripp ner till affären efter det för att köpa lite kvällsmys.
Bra dag! :)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: