BRA DAG

2011-09-27 ? 17:11:41
Hejhej!
Jag sitter i soffan hemma och räknar ut dimensionerande laster, tvärkrafter och moment ur ett angivet bärverk i limträ. Förstår ni?
Inte jag heller. Eller jo, lite faktiskt. Jag har kunnat klura ut massor själv här hemma och kommit en bit på vägen. Känns asgött att det börjar släppa! (Förutsatt att jag gjort rätt då, haha)..
Ska strax till jobbet för att kolla så att mina arbetade timmar stämmer överrens med vad de skrivit upp och sen ska jag ta mig hem till far.
Lunchade med Daniel idag:
(Bilden är på vår efterrätt, inte vår lunch haha)
Det var mysigt :) Gött att gå på samma skola!
Sen kom en sådan där spindel som jag avskyr mest av alla djur (lika mycket som pappa Långbens!), och förstörde stämningen.. En sån här typ:
och asstor!
Hua! :(
.
(Bild från http://www.azote.se)
.
Den satt precis till höger om axeln på min rottingfåtölj och var asstor!! Daniel puttade bort den med ett löv, men jag ville inte sitta kvar där sen ändå, haha...
.
Hade körlektion imorse och det gick riktigt bra :) Ska köra med pappa nu ikväll också. Inte långt kvar nu, ska fan ta det här!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: