BILDER FRÅN NOLLFINALEN

2011-09-13 ? 14:23:47
Här kommer lite skojiga bilder från i lördags:
Klassen träffades på Vasastan 17.00 för lite mingel med fördrink innan vi satte oss till bords.
Under kvällen blev vi serverade 3 rätters, supergod mat, fick se på lite olika sånger, tal och en film ifrån alla nolluppdrag vi gjort. Riktigt trevlig kväll!
Efter middagen begav vi oss till Chalmers där det var dags för FestU. Det är då hela kårhuset förvandlas till en stor klubb kan man säga. Och Kårhuset är minst sagt stort.
Bilder från Chalmers film- & fotocommitté
De tog även två bilder där jag var med:
Med några goa tjejer ifrån klassen
Hattarna hade vi inte på oss, utan de låg vid stället vi fotades :)
Efter badet, haha. Jag och killarna blev riktigt taggade på ett bad i Kårhusets pool, så det fick det bli.
Blött hår och klänningen har blivit invikt vid axeln, men jag har åtminstone inte käkat upp min medalj ;)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: