CHILL

2011-10-01 ? 18:12:19
Hej hej!
Det är så himla skönt väder ute. Frisk, men ändå ganska varmt och dimma över hela himlen.
Jag sitter och skriver på en inlämning och känner mig både lugnare och gladare än jag var igår.
Det enda som känns segt är att jag inte hann gå ut och springa idag..
Annars har jag chillat lite med Daniel, lagat god lunch, åkt till pappa och sett en fin hylla som han köpt till mitt rum:
.
Bilder från mio.se
.
Efter det körde jag hem till mamma. Känner mig väldigt säker på bilkörning numera.
Om en timma kommer Daniel hit. Vi ska dricka lite vin, vara snyggt klädda och gå ner till restaurangen för att äta middag. Kommer bli mysigt.
Såhär ser jag ut idag:
Vi hörs kanske senare!
//Idabod
Kommentarer
william

det är verk.ligen härligt väder nu:D va bra att du mkänner dig glad:D



SV; tackar så mycket:D

Tycker du att mina Top 10 lista på Mysiga saker att göra på Hösten är bra:D?

2011-10-02 @ 14:58:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: