VPA

2011-11-12 ? 23:40:32
Hejhej :)
Jag har jobbat på restaurangen ikväll, tillsammans med Jenny. Det var ett tag sedan jag jobbade senast, så det var ju kul. Intressant kväll måste jag säga.
Nu har jag i alla fall kommit hem och satt mig i soffan med lite mat jag slängt ihop.
Ska kolla på Värsta Pojkväns akademin eller vad det nu heter, haha. Var sugen på att se ngt lättsamt på internet.
Jag funderar för övrigt på om jag börjar bli sjuk (förkyld). Daniel är snuvig och , själv börjar jag känna av lite i halsen när jag sväljer..
Hoppas jag klarar mig! Sist det blev såhär så höll vi ju på att smitta varandra fram och tillbaks (om det nu är möjligt). Jag hostade i nästan 2 månader när jag började på Chalmers. Bra intryck där..
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: