YESTERDAY

2011-11-27 ? 14:52:17
Igår åkte jag och Daniel direkt ifrån pappa till Fysiken.
Jag körde på riktigt hårt, kändes jävligt nice i armarna! (Och så ska det fortsätta)
blogg, bicepsportal
.
Blev lite käk och plugg efter det och sen bar det av till Ossian. Party time!
Daniel hade tjuvstartat med några bärs, så jag var tvungen att komma ikapp.
Kul folk, soft fest.
Daniel fick fick en allergisk reaktion. Började nysa och blev snuvig. Men vi vet inte varför..
Påväg ut på gården var det vattenpölar över vägarna, så alla fick gå på gräsmattan. Den var dock snorhal, och om man underskattade detta faktum så kunde det se ut såhär:
Daniels knä..
Alla rörde sig bort till Andra lång. Jag och Daniel blev dock inte långvariga eftersom jag skulle iväg på julbord (vilket nu ändå inte blev av..)
Nu har dom tydligen stängt Liseberg också pga ovädret..
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: