I'M A DREAMER

2011-11-23 ? 10:33:40
Hej!
Konstigt nog har jag redan slutat för dagen. Dvs mina föreläsningar är slut för dagen, men jag ska fortsätta plugga nu!
Kan inte sluta drömma mig bort till alla dom där sakerna jag vill uppnå, men egentligen vet jag inte hur jag ska komma dit. Inte på det sättet att jag har ett mål som jag vill komma åt, men att jag inte vågar mig på att försöka ta mig dit, utan på det sättet att det är så mycket jag vill samtidigt som jag inte alls vet egentligen vad jag vill mest.
Det är väl sånt som tar tid att komma på helt enkelt.

facebook

blogspot, facebook

tumblr

homedsgn

Nu ska jag söka bland arkitektkurser som jag ska välja till i vår.
See you later!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: