GOOGLE MAPS

2011-11-16 ? 13:51:31
Tjo.
Har precis sagt hejdå till Pontus, som jag käkade lunch med. Vi flummade riktigt rejält i slutet och började googla på folk och klicka upp google maps för att visa vart vi bott, haha.

mkse
.
Sitter i biblioteket, ska börja skriva på en inlämning som ska in på fredag. Bråttom!
Ska även plugga byggnadsekonomi&byggnadsorganistation sen. Känner att jag är sugen på en sån där kvbäll som jag och Daniel hade i lördags; plugga aktivt på skolan ända in på kvällen + käka kvällsmat på J.A Pripps.
.
Har invigt min nya jacka idag och det känns asgött. Nu är det bara händerna jag fryser om!
För övrigt är jag måttligt irriterad över att jag ännu inte kunnat få reda på mitt tentaresultat. När fan kommer dom?

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: