KNASDRÖM

2011-05-15 ? 09:39:47
Godmorgon!
Förstår inte riktigt varför jag vaknade såhär tidigt med tanke på hur trött jag var igår.
Jobbade kväll på restaurangen igår. Mycket att göra - Helt slut. Men dricks gillar vi.
Igår skrevs "List of Glory" som ska hjlälpa mig och Daniel att hålla koll på allt vi sagt att vi ska göra i sommar.



Drömde en riktigt jobbig dröm inatt:
De som var med i den var en tjej jag spelar handboll med, en tjej från min högstadieklass, Sanna, Mikaela, Bohlin, någon mer och Daniel.
Vi var i en villa som tilhörde tjejen från handbollen och alla skulle sova över där. Hon var tillsammans med Daniel. Det var ngt fel på honom för han kunde typ flippa och bli psykopat. Jag var asrädd, så jag bestämde mig för att dra därifrån. Ingen förstod mig, förutom Mikaela som också drog.
   Hållplatserna såg typ ut som där jag bor nu med mamma och det var mycket rörelse ute trots att klockan var typ 3.00. Vi tog bussen ner mot Brunnsparken och hann med 1an till Marklandsgatan (trots att jag skulle till mamma). Sen gick nog inte vagnen längre. Vi träffade på Bohlin som blev gränslad av ngn stor brud haha. Sen försvann Mikaela någonstans.
   Jag tog mig tillbaks till stan på något sätt tror jag och började gå uppför massa backar för att få tag på en taxi. Jag kom in i en taxi med 3 killar som var på väg hem till en av dom. Jag hallucinerade och trodde att Sanna och tjejen från min högstadieklass satt i bilen med mig. Jag såg förvånad ut och så sa hallucinationerna till mig: "Det skulle kunna varit vi. Vi sviker inte." (Med betydelsen att de inte hade svikit mig, så som jag gör nu.. typ) ... haha..
   Jag kom hem till en av killarnas hus tillsammans med de andra och hans mamma typ lackade för att de var så högljudda. Jag gick ut därifrån och fortsatte min jakt efter en taxi. Då gick jag på en stor kille med skägg och grejer (lik en kille som arbetade på Kanonen på Liseberg) som jag på något sätt kom överrens med att han skulle skjutsa mig hem till pappa och få lite pengar av mig för det.
Vi gick på jakt efter hans bil och hamnade i trädgården till villan jag varit i tidigare under kvällen. Eftersom det var svårt att gå runt huset så gick vi in i det, det var tyst och tomt, men några konstiga ljud hördes. Vi gick ner för trappan till det stora rummet där man såg blod på golvet, och så stod 3 utredare där (varav en var Carson från Fab5) och de sa till oss att vi verkligen var på fel ställe. Vi skyndade oss ut och fortsatte leta efter hans bil.
Någonstans där vaknade jag.
Jobbig dröm faktiskt. Jag var asrädd för Daniel haha. Mina kompisar lyssnade inte på mig och jag ville bara komma hem.
.

Idag ska jag träffa Cissi. Vi hade sagt att om det är fint väder så ska vi ta med oss picknick och lägga oss och sola någonstans. Jag tittar ut - Molnigt, halvbra väder. Mamma har sagt att det ska regna. Tvek på solning...
.
Ska skriva ett inlägg om i fredags också! Lisebergseftermiddagen.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: