ACES HIGH

2011-05-12 ? 14:12:00
Hejhej!
Har nyss kommit hem från min körlektion. Dagens andra för att vara exakt. Jag har ju tagit två om dagen nu i snart två veckor. Men imorgon har jag intensivkursens två sista lektioner. Sen blir det endast enstaka för att hålla igång körningen innan uppkörningen :)

Så vad har jag sysslat med senaste tiden?
Jo, i lördags hade vi Erik Grönwall som gäst i restaurangen. Han vann tydligen idol förra eller förrförra året ngn gång. Jag kände igenom honom, men visste inte varför. Enica hade koll däremot! Så jag har ju kollat upp honom nu på youtube. Jävlar vilken bra version av Run to the hills han gjort! Creds!
Länk till youtubeklipp

I måndags efter jag klippt mina shorts passade jag på att bli lite solbrun ute på balkongen. Det blev jag!
Letade bikini på eftermiddagen, men hittade ingen bra. Däremot köpte jag ett assnyggt linne:

Nöjd tjej.
Sen blev det kvällspromenad med Daniel.

Tisdag kördes det två gånger. Fick med både stadskörning och motorväg! Tuff morgon kan jag säga!
Jobbade kväll efter det, med Luca.

Igår var en intensiv dag. Stopp i spårvagnstrafiken så jag och Daniel fick promenra från Axel Dahlströmstorg till Marklandsgatan. Vilken jävla omväg. Sen körde jag 9-10, jobbade lunch 11-15, körde igen 16-17, jobbade kväll 17 till när det nu var..

Nu ska jag äta upp rabarberkrämen som mamma gjort och sen ska jag ta en dusch innan jobbet!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: