SATURDAY

2011-05-07 ? 23:54:00
Hejhej!
Jobbjobbjobb.
Vknade realtivt tidigt idag faktiskt, men sängliggandes blev man ju ett tag.
Stekt ägg på macka och sen corn flakes med sommarbär-yoghurt. Omnomnom.
Åkte med pappa och Josse till Annalena och åt mat/satt ute i solen. Riktigt nice.

Fick en tydlig rand efter kjolen efter bara några minuter. Sool <3

Körde pappa och syster till Backaplan sen, för att jag och syster skulle ta bussen därifrån medan pappa skulle ta bilen tillbaks igen. Så då fick jag övningskört lite :)
Kom hem, bytte om och sen drog jag ner till restaurangen.
Jobbade själv den sista tiden och jag tycker själv att jag är väldigt duktig.
Nu får vi se vad jag hittar på. Var så längesen jag åt att jag inte är hungrg längre.. Kanske tar något ändå.. Och en öl. Men jag är egentligen sugen på Fanta :/

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: