GODNATT ALLA BARN

2011-05-25 ? 00:32:00
Well helluu.
Idag har varit en bra dag.
Smsade ett pepp-sms till Daniel innan hans tenta idag, vid 08.30 och sen låg jag kvar i sängen ett tag innan jag gick upp.
Pysslade med lite saker och åt god frukost innan jag pallrade iväg till gymmet. Körde lite allt möjligt och det kändes gött att vara tillbaks!
.
Åkte till Frölunda efter lunch för att döda lite tid innan jobbet. Träffade Daniel, åt lite mat, tog med min salva (har fått eksem igen..) och sen blev det chill med gitarr och säng. Det gillar vi!
Eftersom Daniel inte hade något bättre för sig följde han med mig i vagnen till jobbet (ingen speciellt lång resa), för att sen åka tillbaks igen. Haha. :)
.

Jag idag.
.
Mycket att göra idag på jobbet. Specialbeställningarna kom in hej vilt. Dessutom gjorde jag min första major tabbe idag. Kan avslöja att det hade med en spriteflaska att göra..

Nu ska jag sova så att det kan bli imorgon, för imorgon kommer bli ännu en bra dag.
Godnatt alla barn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: