YESTERDAY

2011-03-02 ? 16:44:52
Det händer så mycket hela tiden att jag knappt hinner uppdatera. Har faktiskt använt datorn ytterst lite de två senaste dagarna.
Gymmade innan jobbet igår. Kändes riktigt bra och jag sparade tid på så sätt!
Det en ovanligt lugn dag på jobbet, så det blev inte lika mycket spring. Efter jobbet tog jag bussen till Kärra efteråt, men utan framgång då personen jag skulle hälsa på hade gått hem. Så jag fick åka tillbaks till stan igen. Köpte med mig en två semlor till mig och min syster eftersom jag trodde det var Fettisdagen - Men icke. Vi åt upp dem i alla fall.
Eftersom vi har lov från projektledningskursen ville jag hitta på något. Smsade Daniel som kom över och så sminkade jag honom jättefint och så lagade vi mat. (Tyvärr har jag ingen bild på sminkningen efter Daniel förstd att den bilden skulle hamna här).
.
Idag är ännu en lugn dag (Jag är inte van vid dessa!) Sitter i min säng och surfar runt efter volontärresor och utbildningar. Blir gym om en liten stund, sen får vi se.
//Idabod
Kommentarer
IssaTrönnblom

fin blogg :)

2011-03-04 @ 16:54:04
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: