TODAY

2011-03-06 ? 09:32:27
Tjoho!
Jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt. Det gör ju att jag är helt död på kvällarna. Borde gå och lägga mig tidigare, så jag får fler timmars sömn för jag kommer ju antagligen vakna tidigt ändå. Vaknade runt 07.00 idag...
Var iaf hemma hos Thomas igårkväll, tillsammans med Hanna, och träffade trevliga människor.
Följde dock inte med ut för jag var så otroligt trött! Magknip hade jag också..
.
Har precis käkat frukost. Ska ta bort gårdagens smink, borsta tänderna och ta mig ut i vårvädret för att åka hem till min far. På dagens schema står:
* Fixa skolgrejen
* Kolla projektledningsuppgiften
* Köra bil
* Äta mat
* Träna
* Öva gitarr
.
Mm, ser ut att bli en bra dag!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: