KENT

2011-03-13 ? 09:13:00
Mannen i den vita hatten. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jag älskar den låten!
Fan jag jag vill köpa mig en gitarr nu! Det är så svårt att hinna öva när jag bor hos mamma. Pappas gitarr är ju hos pappa och mamma har ingen gitarr. Jag har verkligen ambitionen att vilja bli bättre!
.
Igår kände jag först för att gå ut, så jag försökte dra ihop ett gäng. Men det slutade med att jag åkte hem till Thomas och chillade. Vi tittade på Melodifestivalen, Spiderman och Solsidan. Och så drack vi öl och åt popcorn.
Gick därifrån efter 1, då bussarna slutat gå. (Så dåligt går bussarna här uppe!). Jag fick i alla fall gå större delen hem. Thomas smsade att jag skulle smsa honom när jag kommit hem. Sen hade han tydligen ringt två gånger, märkte jag när jag kom hem. Jag fick även ett sms "svara ida! Är du hemma?". Sötis. Det uppskattas verkligen när någon bryr sig sådär. Marcus är likadan. Fina killar det där.
Godmorgon förresten. Jag vaknade självklart 8, trots att jag somnade sent...
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: