FINT

2011-03-06 ? 13:06:11
Baby jeg var solgt li' fra start.
Du var min drømmepige.
For stjernerne på himlen,
ingen tvivl du var min engel.
Og alle folk ku' se du var med mig,
jeg var så fucking stolt.
Forvandled mig fra drengerøv,
til en mand langt om længe

Og planen den ku' ik' slå fejl.
Jeg sku' bli' gammel med dig.
Lykken var gjort, jeg skulle gør' dig til mor.
Og ja, jeg har hørt om Nemesis,
men troede vel egentlig at vi var kvit.

Jeg ville virkelig ønske at jeg ku' bli',
men jeg er nød til at sige farvel..

....
Så uskyldig, du gjorde mig så lyk'lig.
Men sket er sket nu.
Dit kys er for sent nu.

(sig farvel)
Min engel
Min engel
Min engel

For evigt
For evigt
For evigt (sig farvel)

Jeg elsker
Jeg elsker
Jeg elsker
Kun dig

....

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: