YESTERDAY :D

2011-07-23 ? 13:10:00
Lunchade med Jonte igår på ett bra kinaplace som ligger nära centralen.
Trevligt trevligt.
Sen gick vi runt i stan en del och satte oss vid vattnet.
Efter att jag och Jonte skiljdes åt tog jag mig hem en stund för att sedan kika i lite affärer i väntan på att Daniel skulle komma in tll stan.
Vi satte oss på restaurangen där vi käkade varsin pasta (jag orkade som vanligt inte allt, men Daniel ställde upp och åt resten av min med). Lite öl och vin blev det till det också.
När vi var mätta och belåtna rörde vi oss vidare till Henriksberg för att träffa några vänner till Jonte.
Där det blev mer öl och minst sagt ett kramkalas eftersom jag träffade massor av folk som jag kände!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: