MONDAY

2011-07-11 ? 10:51:58
Vilken gårdag säger jag bara!
Jobbade kväll. Väldigt lugn kväll var det. Efter jobbet drog jag mig bort till arbetskamrater och stammisar som satt på en restaurang. Blev både öl och 5-6 shots. De sista shotsen vi fick var fett goda!
Drog vidare efter det och passerade två poliser som stormade ur en bil och sprang mot en port. Riktigt spännande faktiskt, haha!
Efter ett tag i lägenheten kände jag att det räckte för mig, så jag tog mitt pick och pack och drog hem.
Vaknade svalt och inte bakis imorse (hur gött som helst). Kom in i köket, såg diskbänken och kom på att jag lagade pannkakor när jag kom hem på natten haha. Älskar mig själv.
.
Nu ska jag ta en springtur och sen kila ner på stan en sväng! Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: