I ONSDAGS

2011-07-29 ? 11:37:06
Tjoho! Ionsdags fyllde jag 20 år :)
Började med att jag blev väckt med sång, presnter och frukost utav mamma och moster. Sen blev det lite städning innan jag mötte upp Sanna för att göra mitt första besök till systemet, haha.
Blev leggad av han i kassan, och han sa grattis.
14.00 började det komma massa folk. Vi bjöd på buffémat, vin, öl, tårta och godis :)
BILDER KOMMER.
Trevligt trevligt. Fick massor av presenter och hade kul, trots att det blev mycket springa omkring för att hinna prata med alla.
När mina släktingar började dra sig hemåt började fler av mina vänner droppa in och så blev det krök istället, inför kvällen.
Blev Berså efter det. Drinkar, dans, vänner och födelsedag :)
Jag och Daniel drog oss till McD innan vi gick hem. Var det mest underbemannade och skabbigaste jag stött på. De hade ingenting klart, hur många som helst som stod och väntade på sina burgare, ingen städpersonal och alla bord var täckta av skräp.
Deckade minst sagt i min säng den kvällen hahahah....
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: