WE FELT SO FAR AWAY

2011-01-04 ? 15:22:18
Idag har jag gjort saker för framtiden.
Bl.a. gick jag till syon på morgonen, efter att jag tagit en varm dusch och ätit frukost.
Sen kom jag hem och spelade lite munspel innan jag käkade lunch.
Sen var det wish me luck!
Och det gick rätt bra tror jag :)
.
För övrigt vill jag säga GRATTIS CISSI!!! Som fyller 20 år idag! :)
Nu har vi typ känt varandra i 18 år!
Nu ska jag skriva på min tenta och sen drar jag till gymmet.
Jävlar vilket bra gympass jag körde igår! Det ska jag köra varje måndag! Idag blir det ben, rumpa och mage.
//Idabod
Kommentarer
shapla amin

It is really great when you enjoy, the way your life is going.

2011-01-05 @ 17:06:50
URL: http://artsloc.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: