THAT'S ALRIGHT MAMA

2011-01-12 ? 23:14:00
Jag kan berätta om min gårdag i korthet.
*Först provjobbade jag på restaurangen igen och fick sedan reda på att jag får jobbet.
*Gick hem till mamma för att packa mina saker.
*Åkte till entreprenörmötet för att upptäcka att det bara var jag där. Så det blev bara jag och föreläsaren. Men det var riktigt intressant och jag fick upp ögonen för andra saker också.
*Sen åkte jag hem till pappa. Satte mig och skrev på mina tentor och började fixa med hyllan i mitt rum.
*Välte ner min typ favoritprydnad så att den gick sönder, blev lite sur.
*Käkade mat med pappa och syster och fick ett sms av Daniel som undrade om jag ville ta en promenad.
*Tog en ganska lång promenad med Daniel.
Småstjärnorna <3
.
Och ja.. Det var väl det. Idag har jag bara pluggat och fixat i rummet. Var uppe och handlade också, förutom det har jag inte ens varit ute. Av sånt blir jag galen.
.
Nu ska jag köpa hem lite grejor, för jag har precis kommit på en grym sak att fixa till våren/sommaren.

Från lookbook, mins dock inte vilkas.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: