SUNSET BOULEVARD

2011-01-08 ? 10:41:03
Sitter här i soffan med datorn i knäet. Lyssnar på Roxette. Internet är uppe, med mängder utav flikar om jobb och volontärresor. Sugen!
För övrigt så sov jag själv inatt, då mamma sov borta. Var sådär lagom kul, hade gärna haft det lite mysigare..
.
Idag ska jag i alla fall på Sunset Boulevard med Marcus 15.00!
Ska bli kul!
Besides that ska jag bara skriva på mina tentor och sånt där.
Ska ta en sväng ner till gymmet också. Känner faktiskt lite träningsvärk i magen från i förrgår, så det var nog ett rätt bra styrkepass jag körde ändå.
.
//Idabod
Kommentarer
lisa - smilinggirls!

sv; Ja perfekt ju! Jag har inte hittat några chinos som passar och är snygga i modellen :/

2011-01-08 @ 22:39:52
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: