SOMEWHERE

2011-01-03 ? 16:00:52
Det har varit en bra dag hittills!
Började med att jag vaknade av mig själv innan klockan ringde. Sen satte jag mig i soffan och spelade lite munspel innan jag fixa frukost.
<3
Kort därefter la jag märke till ett missat samtal och ett intalat röstmeddelande på telefonen. Lyssnade på det och det var goda nyheter. Så mycket tänker jag säga.
.
Åkte iväg till Majorna efter det för att lämna in mitt CV och sen åkte jag tillbaks till stan för att inhandla munspelsbok och en annan grej.
Känns riktigt bra! Väl spenderade pengar och jag gillar den här dagen!
Nu fattas det bara:
* Gymmet
* Hjälpa pappa att sätta upp hyllan i mitt rum
* Area med Sandra ?och Inka?
Och allt detta kommer bli av idag, så fort jag ätit klart :)
Jag har börjat leva efter ett nytt motto som jag nyårslovar att jag ska leva efter hela året:
"Skjut inte upp till imorgon det jag kan göra idag"
Visdomsord right there!
.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: