NYÅRSLÖFTEN

2011-01-01 ? 20:48:33
Idag är en sån dag så folk är sega, smällar gårdagens överblivna smällare och käkar skräpmat.
Lyckligtvis är jag inte bakis och jag välkomnar det nya året som in i helvete.
Haha nu kom jag att tänka på Ross i VÄNNER. Han nyårslöfte:
Ross: I'm gonna go out on a limb and say, "No divorces in '99. Whoo!
Rachel: But your divorce isn't even final yet.
Ross: Just the one divorce in '99!
Haha, gäller att vara positiv!
Han hade däremot ett annat bra också; att göra en ny sak varje dag. Den försökte jag tänka på i början utav det här året!
.
Jag kom på vad förra årets nyårslöfte var! Att jag ska sluta leva mitt liv igenom en kamera. Jag tycker jag har lyckats rätt bra med det! :)
Ska komma på ett bra löfte till det här året också!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: