IF I'M GOING TO

2011-01-29 ? 16:22:00
Bra kväll igår, bra dag idag!
Skyndade iväg till gymmet efter jobbet för att köra ett gött arm/axel pass.
Sen blev det snabbt hem för att duscha, lämna gymbagen, sminka mig och platta håret.
18.00 befann jag mig nere på restaurangen för att se handbollsmatchen. Gillar inte Frankrikes sätt att spela.
Det blev några öl och rom och cola - gött.
Därefter kom Jonte förbi och drack en rom och cola och tjötade lite.
Ringde Klara för att se vart gänget befann sig och det visade sig att det spårat ut en hel del, så jag gick på andra alternativet.
Drack öl & cider hemma hos mig med Jonte, samtidigt som mobilen laddades.
Valand sen, med Bohlin och hans gäng.
Go kväll!
.
Idag har jag varit på stan med mamma och shoppat litegrann. Blev en tunika och två sjalar.
Käkade lasagne till lunch, på Saluhallen, med mamma och syster.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: