I WANNA FLY

2011-01-14 ? 00:42:56
Jag kom nyss hem från genrep med Studentteatern. Sminkade dem och skötte ljud + färgljus. Jisses! Som man faktiskt får säga. Mina instruktioner (anteckningar) till hur musiken var lite luddiga så jag fick kämpa lite, men jag fick ihop det rätt bra. Imorgon är det 18.00 på Studenternas hus som gäller.
20.00 för er som vill se pjäsen!
Nu sitter jag här med en kopp kaffe med en skvätt mjölk i. Min mage är svullen som bara den, ser ut som att jag är gravid i 3e-4e månaden. Men det är jag icke. Det är väl stress+mycket mackor+oregelbunden kost+mindre motion+mycket ost som orsakat det. Jag känner min mage.
Nu blir det nattskriv på tentan! Inget mer bloggande förrän imorgon!
//Idabod
Kommentarer
Hemin Bandello ( Modelitós )

Drick Lipton tea, mycket goodare =)

2011-01-14 @ 01:34:35
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: