DREADS

2011-01-12 ? 21:37:23
Nu har jag tagit en alldeles för lång paus ifrån pluggandet.
Sitter här och funderar på hur jag vill göra med mitt hår egentligen. Just nu sparar jag till långt och låter min naturliga hårfärg växa ut. Samtidigt vill jag ha något som sticker ut, som syns.. Typ brunt hår/rött hår eller kanske så vitt som jag hade innan.
Nä jag vet inte.
Kanske ska bestämma mig först efter jag sett det här resultatet. Men det är samtidigt så himla lätt att som blond och med långt lockigt hår bli förknippad med olika personligheter och framstå på ett sätt som inte passar än.
Överanalysering på G. men det stämmer ju faktiskt.

Det här hade nog varit något för mig.

//Idabod
Kommentarer
Rose

do it! tror du skulle passa jätte bra i dreads :)

2011-01-12 @ 22:52:07
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: