BILDER IFRÅN NYÅR

2011-01-02 ? 11:37:16
Jag plattade håret
Jag bytte om
Jag åkte iväg på en middag hos några vänner
Hjälpte dock David att fota med hans systemkamera, så den enda bilden jag själv har ifrån middagen är den här.
Jag åkte till en fest vid Ullevi och träffade några andra vänner
Jag såg på fyrverkerierna vid gamla nya Ullevi och drack champagne med mina vänner
Sen åkte vi iväg till nya gamla Ullevi (haha så roligt det här), där vi skiljdes åt. Jag åkte tillbaks till stället där jag varit på middag. När den festen var slut så tog jag vagnen och mötte upp Daniel innan jag gick hem.
Det togs många många fler bilder ifrån kvällen med andras kameror, men jag har inte fått dessa bilder än. Ska bli kul att se!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: