PARK LANE

2011-02-26 ? 12:24:41
Gårdagens smink, halvsliten och en skrivbordsstol rikare. Är även en tröja och en "sockerskål" rikare.
Park Lane igår med Erika, Elin, Raquel, Alex och David. Fun time :)
Blev inte alldeles för sen hemgång, innan 3 någon gång. Blev en liten hamburgare - cheese tyvärr, usch och fy.
Ställde klockan på 09.00, vilket var då klockan ringde imorse. En halvtimme senare satte jag och mamma oss i bilen för att åka iväg till Secondhand i Kungälv.
Detta har jag med mig hem:
Stickad tröja 45 kronor, Stol 50 kronor. Och en skål som jag inte vill ta ur sin inslagning än, för den ska hem till pappa.
Nu ska jag snart träffa Marcus för att gå i Haga och käka lunch.
Ciao!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: