MORNIN'

2011-02-22 ? 08:31:00
Det ser ut att vara molningt och kallt ute, är det säkert också.. Jag menar hur gärna man än vill gå i strumpbyxor eller utan mössa och vantar så är det ändå bara februari - så då man får skylla sig själv om man fryser..
Sitter i min säng och har ett lager idominsalva på läpparna, har börjat tycka att det är rätt snyggt (eller inte!), nej jag har bara fått torra läppar..
.
Från en sak till en annan; Jag blir så otroligt chockad när jag ser småtjejer på facebook. Eller de är inte så små tjejer längre, men det var det när jag gick i högstadiet (Vilket är en del år sedan).. Blir bara så chockad över hur fort tiden gått och hur stora de blivit liksom.
.
Nu ska jag läsa i min projektledningsbok (det blir liksom aldrig av) och sen ska jag äta frukost. Så sent som möjligt helst, för lunch äts inte förrän typ 14.00, och då kommer jag ha jobbat aktivt innan dess. Hungkriig är man då!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: