GREECE

2011-02-11 ? 08:57:00
Godmorgom godmorgoon!
20 stycken läsare igår, känns alltid trevligt när diagrammet pekar över 20.
Jag gick och la mig tidigt igår och ställde klockan på 07.30 för att gå upp och gymma innan jobbet. Vaknade 07.30 av att klockan ringde och kände mig inte så farligt trött. Men ändå somnade jag tillbaks i den trevliga drömmen jag hade.
Vaknade igen 08.16 och bestämde mig för att gymma efter jobbet, med tanke på att mina armar kommer vara ganska döda när jag kört klart. Att bära tallrikar på det hade kanske inte blivit det lättaste.
Så efter jobbet it is!
.
För övrigt så vill jag typ hit:

eller hit:

och jobba som servitris. Typ i sommar eller höst..
.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: