DAXDAXDAXDAX

2011-02-07 ? 23:39:47
Nu är det strax sovdags!
Har varit igång för fullt som vanligt. Jobb 11-15, gitarr 18-19.30, gym 21-22.30.
Trevligt att träffa mina fina vänner :) Tyvärr blev det ju ingen pingsklubb idag. Jag ska klura lite på hur jag ska lösa planeringen av mina dagar.
.
Just det! Blev raggad på på spårvagnen idag - Det händer typ då och då. Nu var det en tanig nördig kille/man i 30 års åldern med typ beiga kläder och mindre vackra tänder. Han pratade massor och innan han gick av undrade han om vi kunde ses.
eum...
.
Förutom det såg jag en kille som var STÖRT lik Johnny Depp, på bussen. Och då menar jag STÖRT lik. Kunde inte sluta titta! (Ungefär som Anna kände idag när hon hade en tjej med fett stora bröst framför sig).
Ville ta en bild på Depp-kopian, men det gick inte. Jag kan nästan nöja mig med honom, jag menar chansen att jag får Johnny Depp är kanske lite mindre, så det är helt okej, han duger också.
.
Dags för dusch nu och läsning i projektledningsboken!
Jobb imorgon också. Och sen kurs.
//Idabod
Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-07 @ 23:57:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: