TYRAS SPETSKLÄNNING

2011-12-18 ? 13:18:32
Jag har ingen stenkoll på Tyra och vet inte riktigt vad hon har för stil. Att dömma av tidigare bilder jag sett på henne kan jag väl säga att ibland är det snyggt, ibland inte och vi har nog inte riktigt samma smak. Inga konstigheter med det.
Dock måste jag verkligen kommentera den här bilden och faktiskt fråga; Vad har du på dig?
Bildkälla finest.se
Det är upp till henne såklart, men jag hade ju t.ex. tyckte att det här hade vart ett mycket finare val:
Jaja. Här är länken till hennes blogg i alla fall; Tyras.se
//Idabod
Kommentarer
erikus fikus

herreguuud!! På en sån tillställning kan man ju inte gå....naken!!

2011-12-19 @ 01:23:08
URL: http://missakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: