OSIS DUST IT - VAR?

2011-12-31 ? 13:52:39
Kom nyss hem till mamma efter en snabbis på stan. Skulle köpa ögonskugga och Osis dust it. Ögonskugga hittade jag. Fanns jättesnygga färger på Lindex, 3 för 99kr. Jag tog två i rosttoner och en vit till highlight. Hittade även ett penselset för 49kr.
blogg
Nästan i den färgen.. Kan visa sen!
.
Efter det glömde jag bort att jag skulle köpe Osis och skyndade iväg till en buss som jag hann med. Började koppla av och ta upp hörlurarna, när jag inser vad jag glömt. Hoppar av igen på Kungsport och skyndar in på Åhlens, men inte hittar jag någon Osis.
Så nu har jag kommit hem utan Osis och undrar vart man kan köpa detta! Mataffär kanske?
.
Btw, är väldigt glad att jag och Daniel var på systemet igår haha. Hade inte orkat köa idag aså, shit vad mycket folk som är ute i sista sekunden!
//Idabod
Kommentarer
hanna

de flesta frisörsalonger har det :)

2012-01-01 @ 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: