KÄRLEK

2011-12-08 ? 21:41:36
Kvällen har jag spenderat hemma hos min far och hans sambo.
Pappa hämtade mig med bilen i stan och så åkte vi iväg till affären för att handla nödvändigheter. Vi köpte även kinamat.
Väl hemma i det fina huset dukade jag upp kinamaten och så satte vi oss och åt. Jag, syster och pappa. Gud vad jag tycker om min pappa.
Efter maten gick jag upp till mitt rum och såg det här in fönstret:

Mysigt va?
Jag såg dessutom några saker som pappa köpte i Brasilien. Han har tydligen köpt fler saker till mig, men det "får jag i julklapp" sa. 
Mycket mer än det har inte hänh ikväll. Jag har hjälpt pappa att sätta upp en gardinstång och så har vi kollat lite på tv. Känns jätteskönt att umgås med honom, jag gör et alldeles för sällan nu för tiden.
Nu tänkte jag plugga på presentationen inför imorgon och sen är det sovdags.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: