DRÖMMER ERIK GRÖNWALL OM MIG?

2011-12-22 ? 12:38:56
Hahaha, när jag ser det här klippet så skrattar jag lite.
Killen sjunger sjukt bra, så det är inte det jag skrattar åt.
Vad jag skrattar åt är att jag kollar aldrig på Idol, så jag visste inte vem killen var när han, och ett gäng tjejer, tog steget in på restaurangen där jag jobbar. Min kvinliga arbetskamrat sa "Men hallå, är det inte han?? Han från tv,, från Idol"
Ingen aning. svarade jag, haha.
Hon gick fram till Eriks bord och bjöd honom på en fördrink. Han verkade glad och skojig.
När jag kom fram till hans bord började han snacka med mig. Jag minns inte allt han sa, men jag minns att han sa detta "Har vi setts förr..?"
Och jag som tar för givet att han blandar ihop mig med någon annan (eftersom det händer jätteofta) börjar svara "Det får jag höra ofta".
Men samtidigt som jag svarar detta så fortsätter han sin mening "..i mina drömmar".
Hoppsan! Jag har helt plötsligt rådissat Erik Grönwall utan flit, samtidigt som alla tjejer i hans sällskap börjar skratta.
Haha, jaja så kan det gå!
.
//Idabod
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: