BILDER FRÅN IGÅR

2011-12-29 ? 21:28:12
Det har blivit mycket lax genom åren. Vaniljbullar får vi alltid också.
Den första bilden är på hur köket såg ut med det gamla golvet.
Bilden på det färdiga resultatet blev inte bra, så jag visar en bild på hur det såg ut halvfärdigt:
Fint golv var det och det blev jättebra. Min far är så händig han :) Bra med hjälp när jag fixar egen lägenhet sen, om man säger så! Även om jag gärna skulle vilja göra det mesta själv, det känns bra att kunna.
.
Småkusinerna kom förbi också, tillsammans med en vän var. De fick syn på mitt skissblock och helt plötsligt skulle alla ha varsin teckning utav mig. Det var bara att sätta igång haha.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: