UPPROP AE - CHALMERS

2011-08-16 ? 16:13:20
Hejsan hejsan!
Skriver lite i stress faktiskt. Kom precis hem från första nollningsdagen på Chalmers och ska strax ner och jobba.
Haha enda bilden jag tog idag. Här står vi i kön till att få plocka på oss en hamburgare och en sockerdricka (sockerdricka är pippi-style, Pippi är vårt "helgon")
Blev lite knep och knåp på Götaplatsen, omringade av andra sektioner som festade loss rejält med hög musik, cheerrop och hopp. De verkade ha lite roligare än oss ändå haha...
Sen upp till Chalmers för några timmars info, käk, rundvandring och namnlekar. Jag satte allas namn i vår ring hehe..
Oh well. Får berätta om min och Daniels dag på Lager + dejt när jag är hemma igen.
Ciao!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: