TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG

2011-08-21 ? 19:39:50
I Torsdags:
Prov-sittning. Vår första sittning. Det var limégrönt, sång, billigt käk och mycket gyckel och dans. Alkohol också för den delen. Kul lära-känna-varandra-aktivitet!
Jag och - drog varsin shot som avslutning innan det dansades på bord och sen blev en livad marsch till Gasquen.
Jag mötte upp en full Daniel efter Gasquen, som på den här bilden försöker visa att han "inte är så full" (vilket han var) hehe..
I fredags:
Var jag med Daniel.. Han lagade mat till oss medan jag pluggade körkortsteori :)
Jobbade på kvällen sedan.
I lördags (igår):
Var det dags för sittning igen. Amerikanskt tema var det, vilket visade sig såhär:
Budweiser till välkomstdrink. Allt i rött, vitt och blått. Cocacolaservetter och sångblad med Homer på.
Dryckbiljetter i dollar, Miss America bredvid mig, Happy meal-gyckellista och en luftgitarrsduell med dans på borden.
Marshmallowstävlings-gyckel mellan 4 personer. Flest in i munnen utan att svälja vann. Förvånande nog vann en kille ;) Panpizza till varmrätt.
Love är... Love. Och på bilden till höger var det cheese-ätartävling
Jesper tog ett språng mot Gasquen med en cheerleader på ryggen. Men Gasquen hade inte öppnat än, så vi drog tillbaks och körde Limbo:
Åkte hem till Daniel ganska tidigt för idag skulle bli en dag av körkortsteori-plugg! Somna tidigt = Gå upp tidigt.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: