SENT

2011-08-31 ? 00:03:57
Ännu en sen kväll. Känns som att jag hela tiden är iväg tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen. Sen vill jag hinna göra någonitng hemma innan jag lägger mig också, vilket resulterar sig i att jag ofta somnar sent..
Vaknade iaf upp bredvid Daniel idag och så åkte vi till skolan ihop. En lektion var hade vi, sen gick vi hem till mig så att jag kunde laga lunch.
köpte en present på stan, till mamma, och letade efter en väska för 85e gången, men utan vidare resultat.
Jobbat har jag också hunnit med och efter det hemlig aktivitet som jag tror är bäst att hålla lite hemlig i några dagar till..
Imorgon ska jag försöka uppdatera om alla dagar som jag inte hunnit skriva om!
Ciao
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: