HOST HOST

2011-08-13 ? 23:03:00
Lovar jag för mycket i bloggen? "bilder kommer imorgon" säger jag och så gör dem inte det..
Jaja. Den som väntar på något gott...
Just nu ser jag ut såhär:
Har jobbat hela eftermiddagen/kvällen.
Igår var jag ute, på Incontro, efter jobbet. Rätt kul att varje gång jag är ute med det gänget så får jag kramar av random folk (eller oftast vänner till någon i gänget) som tycker att jag är "fin" eller "söt" och så även förfrågningar om mitt nummer..
Enda bilden jag tog igår:
Gick efter en öl faktiskt för halsen är inte helt bra ännu! Suck..
Gick upp relativt tidigt imorse och körde lite med pappa eftersom uppkörningen närmar sig. Pappa <3 Jättejobbigt att träffa honom så sällan som jag gör..
.
Nu tänkte jag strax gå och lägga mig. Ska bara fixa en kopp te och göra ett inlägg med en del av mina senaste inköp.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: