FREDAG TYDLIGEN

2011-08-12 ? 09:25:36
Hej, godmorgon och allt det där.
Eftersom Daniel börjar 8.00 och jag sov där betydde det att jag var tvungen att gå upp 07.40 (efter att gång på gång redan blivit väckt av Daniels väckarklocka eftersom han ställer den på snooze </3)
Trött tjej var jag då, men jag gick motvilligt upp ändå och följde i vanlig ordning med honom ner till cykelförrådet och sa sedan hejdå till honom uppe på gården.
Hostade i mängder i väntan på vagnen och fick sedan ett sms av mamma som bad mig handla innan jag kom hem.
Mötte Niklas i affären. Hans sista jobbdag innan han flyttar. Fick tipsen att köpa vindruvor och Garant tepåsar.
Nu sitter jag i soffan, i gårdagens kläder, och dricker te med honung. Funderar på ... och borde se till att duscha mitt smutsiga hår innan Nils kommer hit och installerar photoshop på min dator.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: